Minecraft-1.7.10-Official.jpg

Minecraft 1.7.10 İndir

Minecraft’ın Realms’e birçok yenilik getirecek, beklenen sürümü Minecraft 1.7.10 çıktı. Bu sürümde tek oyunuculu haritanızı Reamls’e göndererek arkadaşlarınızla 7 gün 24 saat oynayabilme özelliği getirildi.

Minecraft 1.7.10 ile Gelen Yenilikler

  • World uploader – Lokal dünyanızı Realms’e göndererek arkaşlarınızla paylaşabilirsiniz.
  • Command Block eklendi.
  • Oyuncu aktivite istatistikleri eklendi. Siz uyurken kimler oynamış neler yapmış görebilirsiniz.
  • Daha fazla sunucu ayarları eklendi.
  • Realms kullanıcı paneli geliştirildi.
  • Bazı hatalar giderildi.
  • Ve daha birçok yenilik eklendi.

Minecraft 1.7.10 İndirme Linkleri

Server için Cross-platform server jar:

Minecraft 1.7.10 Server indir

Server için Cross-platform server exe:

Minecraft 1.7.10 Server indir

Etiketler:
, ,

Eklenme:
27 Haziran 2014

Bu yazı tarafından yazıldı.

Minecraft fanı, harika bir madenci ve farmer.

Twitter'dan Takip Et

  1. Muhammet Alaca

    Ama Bende üyelik isityo üyeliksiz varmı 🙂

  2. Alperen

    Mojang 1.8’i çıkarmamak için diremiyor …

  3. Arda

    Alperen aynen mojang direne direne kazanacak

  4. minecraft 1.7.10 da ana menüye yeni bişi eklenmiş minecraft kralıkları o nedir ne değildir bi anlatın 😀

  5. Omer

    Nasıl Krallıklara yükliycez ve parasızı yokmuuu!

  6. asdas

    1.8 i çıkaramaz kardeşim 1.8 i çıkarması için çok köklü patch ler bulunması gereki oda şu an için çok zor…

  7. TheProBhreXtreme

    1.8 için direnmiyor mojang.Mojang 1.8 için muhteşem şeyler planlıyo
    snapshotlara bakınca yeni madenler , demir tuzak kapısı , ve sualtı bi dungeon var.Ayrıca Tavşan giriyo slime block ve tonlarca fix. Bu yüzden çıkması uzun sürecek ve mojang ın daha ne yapacağı minecrafta belli deil..

  8. Enese

    Arkadaşlar komut bloklu vagon eklendi mi?

  9. benim indirmeme gerek yok çünkü benim minecraftta bütün sürümleri seçerek oynuyosun bendede o çıkmış ama krallık ne anlamadım

  10. minecıraft kırallıkralıkları kırallık yapıp düyanıgöstere yollarsan olur ama minecıraft kırallıkların satın alman gerekli minecıraft kırallıkları ne işe yarar : minecırafttaki herkez kırallığını görür servere alımda insanların dikkatini çekip serverde fazla kişinin olmasını sağlar

  11. bende şifre istemiyor yeeeeyy!!!!!!!!!! ve yeni hiçbişey gelmiyoooorr!!!!!!!! 🙁 off çok üzüldüm gelmediğini görünce ama yinede minecraft oynuyorum.Ama çok şey yapıyorum ve sonrasında hangi eşyayı yapsam diyip,yeni olanları diyorum.Ve sonra ama yeni eşya gelmedi kii deyip üzülüyorum. 🙁 Aşkolsun mojang şirketi yaniii. ama olsun neyse belki 1.2.11 de yenisi gelir inşşALLAH.

  12. cengiz

    bu nasıl kuruluyo ve açılıyo zaten düzgün koysanız ölürsünüz

  13. Şilan

    Babam Minecraft’ı silmiş şimdi yükleyemeceğim doğrudüzgün bir sitede indirmem gerek. Ben Realms’a girdiğim zaman hata çıkıyo nerdeyse. 1.8 de ancak 1 yıl sonra çıkar öffff ne güzel chicken jockey avına çıkcaktım :/

  14. metehan

    abi minecraft krallıkları ne hemde skin yüklenmiyo 🙁 😀

  15. ziyaretci

    Oyun mütiş tezsiye kayit yukle

  16. artık 1.7.100 çıkar

  17. ben parasız beleş bedava indirdim 😀 ama bu realms ne işe yarıyor bunu bilmiyorum yardım edin türkçesi kralliklar diyor.

  18. enis

    benimki 1.7.10

  19. Yok

    Kimse bilmiyor realms nedir…. Realms sadece premiumlar içindir ve premium olmayanlar satın alamaz. Realms mojang yani minecraftı yapan şirketin serveridir, yani siz aylık 10euroya mojandan 10 kişilik bir server alırsınız ve kullanımı çok basittir, premium oyuncuları davet etebilirsiniz mesela captainsparklezi davet ederseniz minecraftını açınca görür ve gelebilir serverinize ama davetsiz kimsi birbirinin serverine giremez…

  20. halil

    arkadaşlar yeni server kurdum 1.7.10 hamachi 20 kişilik server ismi:master club server ip:25.114.121.119 girerseniz sevinirim normal survival oynıcaz eğer isterseniz başka bişeylerde yapabiliriz lütfen girin.

  21. saane

    ya abi girerdim ama bilgisayarda sorun var indirme yapmıyo ve hamachi yok

  22. yusf

    server in diriyor nası kurcagız

  23. yusf

    ser ver vindiri yor

  24. alpocan

    beyler 1.7.10 ve üzeri sürümlerinde premiumsuz skinler gözükmez yani minecraftta oynayanların bazıları sinir olabilir

  25. ben

    valla siz olmasanız… çok saolun

  26. onun yerine 1.7.10 forge yükleyin 🙂

Bir yorum yaz