Eğlence Dolu Harita
Yapımcı: Zeynep Arkun ve Mert Öksüzoğlu

eglence-dolu-harita-logo

Eğlence Dolu Map Hakkında

Çeşitli parkurlardan oluşan bir macera haritası. Zeynep Arkun ve Mert Öksüzoğlu tarafından yapılıp sitemize gönderildi.

Yapımcı Açıklaması: İki kişilik maceralı bir harita olan “Eğlence Dolu Harita”da parkur, şalter bulmaca, labirent ve adventure bölümleri mevcuttur. Haritamız 1.7.x versiyonlarında oynanabilir. Haritamızın belli başlı kuralları şunlardır: İstenmediği sürece Barışçıl moddan çıkılmayacak. İstenmediği sürece blok koyup kırılmayacak. Herhangi bir hack programı kullanılmayacak. Gerisi zaten haritanın içindeki Spawn’da mevcuttur. Haritanın daha zevkli olması için texture pack’da içindedir. Haritamızı oynadığınız için şimdiden teşekkürler.

Eğlence Dolu Haritası Resimleri

eglence-dolu-harita (1)

eglence-dolu-harita (2)

eglence-dolu-harita (3)

eglence-dolu-harita (4)

eglence-dolu-harita (5)

Eğlence Dolu Haritası Nasıl Yüklenir?

  1. Minecraft’ınızın yüklü olduğu dizine gidin (Bu genellikle “%appdata%/.minecraft” dizinidir),
  2. Buradaki “saves” klasörüne indirdiğiniz zip dosyasını açın,
  3. Minecraft oyununa girerek kayıtlı bir oyun aç bölümünden Eğlence Dolu seçerek oynayabilirsiniz,
  4. İyi oyunlar.

Eğlence Dolu Map İndir

Eğlence Dolu Haritası indir

Etiketler:
, , , , , ,

Eklenme:
14 Temmuz 2015

Bu yazı tarafından yazıldı.

Minecraft fanı, harika bir madenci ve farmer.

Twitter'dan Takip Et

  1. SinanGG

    ilk yorum 😀

  2. Emre

    2. yorum 😀

  3. EphixaTR

    Güzel bi map a benziyo ikinci yorum.

  4. bence güzel olmalı 3.yorum

  5. İsimsiz Girl

    Ya bn indiriyorum olmuyo 2. yükleyişte anca oluyor minecraft’ta

  6. İsimsiz Girl

    4. Yorum YEEE

  7. Can Özkanlıgil

    Pek beğenmedik…

  8. Mami

    hellooooooooooooo chestler oldurdu benı

  9. parkur çok güzel ama birini bir türlü geçemedim

  10. Dembaba Hayranı

    abla çok saol yaptığın için ellerine sağlık çok güzel olmuş 🙂

  11. Dembaba Hayranı

    ha bu arada 5.yorum demeyi unuttum 😀

  12. grtjustini

    siteue map nasıl atılıto

  13. Oğuzhan

    Beyler Steve’in maceraları serisinin 4. serisi bitti isteyen eklesin : skype : oguz1234577

  14. SinirLi!

    La kardes maden nsl geciliyo lan kafayı yedim

  15. Dembaba Hayranı

    Oğuzhan abi lütfen çabuk gelsinnnnn lütfen senin maplarını videoya çekerken büyük bir mutluluk yaşıyorum lütfen Steve’nin Maceraları 4 çıkmış zaten beyler hemen siteye Girmeden indirmek için hemen http://www.mediafire.com/download/id235de7ddu8vic/Steve%27in+maceralar%C4%B1+4.zip adresine hemen gelin

    • HitMan

      Merhaba, Dembaba Hayranı. Biliyorum Oğuzhanın mapleri çok güzel fakat bu yaptığın korsan gibi bir şey ve yazı yayınlandığında zaten indirmiş oldukları için kimse girmeyecek ve kimse yorumda teşekkür etmeyecektir bunun sonucunda da Oğuzhan arkadşımzı üzmüş olacaksın. Lütfen bir daha böyle bir şey yapma.

  16. dembaba hayranı saol stevein 4 oynadım cok guzeldi marktan da intikamımı aldım
    ve cok zevkliydi evını patlattım öldrdm bu arada parkur biraz zor olmalıydı

  17. Arkadaşlar Keloğlan kuyudaki su 2 adlı mapımız bitmiştir. En yakın zamanda Sitemize yayınlanacaktır.

  18. Emre

    @Admin abi ya ben bi texture pack yaptım güzel oldu ama nasıl size atıcam.

  19. Ayşenaz ile Oyun

    Texture Pack Nasıl Yükliceaz Lint At Acil ^-^
    -Zeynep bende kızım video çekebiliriz . 😀
    youtube kanalım Ayşenaz ile Oyun
    *-* Yaşıtız

  20. Zeynep Mapinin videosunu çekiorm youtube’da görebilirsin :3 +_+

  21. Efe

    Güzele Benziyo Hemen İndirecem 🙂

  22. daha yeni indiriyorum inşlh güzeldir [tek başıma oynucam sorun olmaz her halde]

  23. MeteHanTR

    deneyelim bakalım

  24. bir kız oynuyor

    yaa nasıl yüklücez bilmiyorum

  25. Eren

    Video çeken aranır 1 kız 1 erkek gelsin skype memetvarol_1

  26. indiremiyorum yardım edinnnn

  27. azizgaming oynadi :D

    azizgaming olynadı 😀

  28. Uetku

    Abi canavarlardan oynayamadım her yeri patlatıyolar yhaa

  29. Pro34

    MAPIN VİDEOSUNU ÇEKCEM 🙂 :DS::ASD

  30. abi vallaha çok zordu labirent bide parkur vide 😀 şalter bulmaca basittide adventure zordu o yeri zar zor gördüm 😀 ama helal çok güzel (TAVSİYEM)

  31. amoudi_0

    Sürümünü yazar insan sürüm kaç eğlenceli haritaya benziyo

  32. mert

    abi bu ne ya çok güzel

Bir yorum yaz

İnceleme Bekleyen Harita Sayısı: 8

Sohbet

Mineturk Youtube Kanalı

Error type: "Forbidden". Error message: "Daily Limit Exceeded. The quota will be reset at midnight Pacific Time (PT). You may monitor your quota usage and adjust limits in the API Console: https://console.developers.google.com/apis/api/youtube.googleapis.com/quotas?project=192939760626" Domain: "usageLimits". Reason: "dailyLimitExceeded".

Did you added your own Google API key? Look at the help.

Check in YouTube if the id UCrSQsYiwPnEaXM0Lz5OeCqg belongs to a channelid. Check the FAQ of the plugin or send error messages to support.