Havai Fişek Yapımı (Fireworks)

havaifiseknasilyapilir

Oyunda biraz eğlenmek veya özel günlerinizi kutlamak için havai fişeklerini kullanabilirsiniz. Minecraft’ta birbirinden farklı havai fişekler yapabilirsiniz. Bu yazıda bunları nasıl yapabileceğinizi öğreneceksiniz.

hcakkuzu‘ya video için teşekkürler.

Bir havai fişek yapmadan önce ilk ihtiyacımız olan şey bir hava fişek yıldızı. Bu yıldız yapacağımız havai fişeğin rengini ve şeklini belirlemekte.

Havai fişek renkleri

Bir havai fişek yıldızında 8 farklı renk kullanabilirsiniz. Havai fişek yıldızı yapmak için bir baruta ihtiyacımız var. Bu barutun yanına istediğimiz renkleri koyarak farklı yıldızlar yapabilirsiniz.

Havai fişek yıldızı tarifi

Hazır yapılmış bir havai fişek yıldızına sonradan renk eklerek geçiş efekti verebilirsiniz.

Sonradan eklenen renklerle geçiş efekti verilebilir

Havai fişeğimize farklı şekiller vermek istersek, yapım sırasında şu alltakileri ekleyerek bunu yapabiliriz:

  • Hiçbirşey: Yuvarlak bir görüntüsü verir,
  • Ateş topu: Büyük top görüntüsü verir,
  • Altın parçası: Yıldız görüntüsü verir,
  • Tüy: Patlama görüntüsü verir,
  • Kafa: Creeper kafası görüntüsü verir,

Fazladan efekt vermek için alttakileri yıldızı yaparken ekleyebilirsiniz.

  • Işık taşı tozu: Patlamadan sonra çatlama görüntüsü verir,
  • Elmas taşı: Patlamadan sonra iz bırakarak yol olma görüntüsü verir.

Havai Fişek Yapımı

Havai fişeğimizi fırlatmak için bir roket haline getirmemiz gerekiyor. Roketi yapmak için kağıt, havai fişek yıldızı ve biraz baruta ihtiyacımız var.

Havai fişek roketi tarifi

Yukarıdaki gibi roketi yapabilirsiniz, alt kısma 3 taneye kadar yan yana barut koyabilirsiniz. Eklediğiniz her barut havai fişeğin daha yükseğe fırlamasını sağlar.

  • 1 Barut: Kısa menzilli, 12-21 blok yükseklik,
  • 2 Barut: Orta menzilli, 23-38 blok yükseklik,
  • 3 Barut: Uzun menzilli, 40-57 blok yükseklik, bazıları 35-36. bloklarda patlıyor.

 

Etiketler:
, ,

Eklenme:
08 Mayıs 2013

Bu yazı tarafından yazıldı.

Minecraft fanı, harika bir madenci ve farmer.

Twitter'dan Takip Et

  1. abi ya ben şekil veremiyorum 🙁

  2. Arkadaşlar İstediginiz Renk Yapıp Yanına Barut Yanı G

  3. Deniz

    Olmuyor ya yapamıyorum değiştiremiyorum şeklini.

  4. arkadaşlar gösterilen şeylerin hepsini şöyle yapcaksınız
    ilk önce çalışma masasına sonra barut ile gösterilen her şeyi karıştırın veeeeeeee işte bu havai fişeği yapmayı biliyosunuz zaten

  5. isimsiz knk

    abi saol çok güzeldi evmin açılışını yaptım 😀

  6. Enes

    Arkadaşlar önce mürekkep kasesi ve barut ve kafayı çalışma masasına koyun.
    Sonra oluşan şeyi alıp kağıt ve barutu da ekleyerek çalışma masasına koyun. Tamamdır

  7. isimsiz

    Abi sağol muhteşem oldu 🙂 🙂 🙂

  8. Süper Minecraft

    ben havai fişeği yaptımda patlamıyor atınca onu bilmiyom

    • bak şöyle yaparsan patlar; ilk önce çalışma masasını yere koy sonra havai fişek yıldızı koy ve eflatun,kırmızı gibi istediğin rengi koy.ondan sonra söylenilenleri yap.söylenenlerde havai fişek yıldızı boş verilmiş ama sen kendi yaptığın havai fişek yılıdzızı oraya koy,öyle olur olmazsa burayı bidaha oku 😀

  9. minedelisi

    valla allah sizden razı olsun harika bi oyun yaptım

  10. özkan

    oyun indirmedim ama çok iyi bilgiler sunuyor bu site ***** yıldızı hakediyor!

  11. İsim

    havai fişek yıldızıyla renkleri birleştiriyorum craftingde çıkmıyo niye bilen varmı

  12. diyar

    kardes bu paralimi

  13. Deniz

    Abi tşk senin sayende uça biliyorum

  14. enes

    ben renkli havayi fişek yapamadım nası yapılcağınıda bilmiyorum söylermisiniz

Bir yorum yaz