Cars and Drives Mod [1.6.4/1.6.2]

http://www.img2.9minecraft.net/Mod/Cars-and-Drives-Mod.jpg

Cars and Drives Modu Hakkında

Bu mod oyuna arabalar ve kamyonlar ekliyor. Modu yükledikten sonra bir Ferfari, bir 313, bir tane kamyon ve mavi bir araba artık Minecraft’ta oluyor.

Cars and Drives Modu Resimleri

İtemler

wmGVEBH 6xEPM5i LcrL6uO

Araçlar

Araba:

uiOaR1f VTSIk0z

Ferfari:

O0JDNrG w3Qqe4f KFZUqfm

313:

NoDMf5o rEHb8Er SS4ekCq

Jeep:

spW3pXB uFGmxtA y54dWW8

Kamyon:

fHie06x W7Klf2c 89LgrrJ

Mavi Araba:

57a3aKb nd3vQKS 31tbkxE

Sarı Araba:

0tfl86m sOEKvID vuikdjG

Tarifler

Wheel (Tekerler):

KGpVX3t

Car Motor V3 (V3 Motor):

0SEGwr9

Car Motor V6 (V6 Motor):

M5kDd4e

Car (Araba):

24OJehG

Car Cabin  (Araba Kabini):

fVsajfn

Blue Car (Mavi Araba):

poj6j7h

Red Ingot (Kırmızı Külçe):

OVV4Atd

Ferfari:

cAk3wVV

313:

YmEeDK6

Jeep (Jip):

54NOCJN

Truck Cabin (Kamyon Kabini):

evQ4OUx

Truck (Kamyon):

5iox2Ft

Yellow Car (Sarı Araba):

wMG7eBF

Cars and Drives Modu İnceleme Videosu

 

Cars and Drives Modu Nasıl Kurulur?

Uyarı: Bu modun çalışması için MinecraftForge Modu yüklü olması gerekmektedir!
  1. İndirdiğiniz .jar dosyasını Minecraft’ın yüklü olduğu dizindeki “mods” klasörüne kopyalayın
  2. Minecraft genellikle ”%AppData%/Roaming/.minecraft/mods” veya ”%AppData%/.minecraft/mods” dizininde yüklüdür.
  3. İyi oyunlar…

Cars and Drives İndir

 Cars and Drives Modu indir

Etiketler:
, , , , , , ,

Eklenme:
25 Aralık 2013

Bu yazı tarafından yazıldı.

Minecraft fanı, harika bir madenci ve farmer.

Twitter'dan Takip Et

  1. serddar

    ooooo ferrariye bak 😀

  2. e 1.6.2 için yok ??

  3. Ferhat

    İşinize Yaradıysa Ne Mutlu Bize !

  4. ADMİN 1.5.2 Versiyonu çıkartabilicekmisn ?

  5. arkadaşlar ben yükledim 1.6.2 mojang yazıyor kapanıyo silince açılıyo çözüm yokmu yaa

  6. Arkadaşlar nasıl indiriliyor

  7. Akay

    ya admin 1.6.2 için yok mu indiriyom 1.6.4 için iniyo

  8. umut

    1.6.2 de çalışmıyor denedim 1.6.4 de çalşıyor

  9. ACİL YARDIM !!!

    ADMİN MOJANG YAZIYOR KAPANIYOR SİLİNCE DÜZELİYOR LÜTFEN YARDIM ET ;(

  10. dervişhan

    abi çok iyi yaaaa

  11. batın alp

    admin ben modu indiriyorum mods kulosörüne atıyorum minecraftımı açınca direk kapanıyo oyun bunun nedeni nedir

  12. batın alp

    admin ben modu indiriyorum mods kulosörüne atıyorum minecraftımı açınca direk kapanıyo oyun bunun nedeni nedir

  13. Sanane

    Ferfari? 😀

  14. berkcan

    admin nezaman çıkar 1.6.2 için nezaman çıkar çok istiyom bu mod’u

  15. berkcan

    bende çalışmıyor

  16. berkcan

    çünkü benim forge 1.6.2 lik

  17. berkcan

    yukarda 1.6.4/1.6.2 yazıyor indiriyom 1.6.4

  18. berkcan

    nası bişeydir bu

  19. yusuf

    ferrari suda gidiyo 🙂

  20. berat

    ya ebn yapamadım admin hata veriyo araba yamasında bana teamdan yapabilcek birisi varmı ya

  21. Eren

    Admin lütfen yardım et!!!!!
    MOJANG yazdıktan sonra hata veriyor.
    🙁

  22. ya

    ya bn indiriyorum zipli olanları 0 saniyede kalıyo

  23. bilgisayara inmiyor admin

  24. admin bi el at moda sürümüm uyuyor mc 1.6.2 oynuyorum modu yaptım minecraft açılmadı modu kaldırdım minecraft açıldı .minecraft/mods klasörüne attım eminim sorun nedir moddamı sorun var admin yardım et

  25. acil yardım

    abi bende mods diye kılasör yok faceden yada skypeden yardım lütfen

  26. emir

    Bakın mods klasörüne sadece bir mod atıp oynayabilirsin.Öyle değilse zaten jar dosyası olarak indirmesi lazım

  27. YARDIM

    Arkadaşlar kamyonun (Truck) nasıl kabini takılıyor ? (cabin) lütfen yardım!

  28. alperen

    uptade varmı???

  29. erdem

    arabanın bagajı ve lambası hangi tuşlarla çalışıyor
    indirdimde , internete yazıyorum çıkmıyor

  30. arkadaşlar tüm çözümler için tek cevap

    java 8 olmaz… 7 yi yükleyin

  31. Server

    ya road marked road ve tabelalar filan onlarında yapımını verin yaaa lütfen

  32. Server

    bu arada diğer arabalarda var onları da atın pls pls pls!

  33. Mehmet

    mod nasıl yükleniyo yaa

  34. abi siz bu modu nasıl yüklediniz acaba

  35. burak kaya

    olmadı arkadaşlar

  36. burak kaya

    ne

  37. burak kaya

    bende zip geldi

    olmuyo

  38. %AppData%/Roaming/.minecraft/ Abi aynısına yapıyom ama mod yok saves var nası yapcam lütfen acill

  39. sdfsdf

    bune 1.8 için yapsanıza yeni mod yapcanıza şunların uyumluluğnu artırın bana katılanlar sizde aynısını yazın

  40. genaral

    nasıl yükleniyor bu acaba 2saat uraştım yüklenmedi söylermisiniz nasıl yükleniceni

  41. mehmet,ismet,ismet,genaral,minecraft,erdem doğru söylüyor …

  42. erdem sen nasıl indirdin şu araba modunu? ben merak ettim sen benim sorumu

    cevaplarsan bende senin sorunu cevaplarım…

  43. mustafa

    admin mods klasörünü bulamadım

  44. ulaş

    beyler nasıl aaktif etcem modu

  45. maviş

    modu indirdikten sonra mods klasörüne atıyorum modla uyumlu versiyona giriyorum ama olmuyor lütfen yardım edin

Bir yorum yaz





İnceleme Bekleyen Harita Sayısı: 98

Sohbet

Mineturk Youtube Kanalı

Recent Popular Info

About:
MineTurk.com sitesinin Youtube Kanalı'na hoş geldiniz. Bu kanalda mod tanıtımları, haritalar, küçük oyunlar ve daha fazlasını bulabilirsiniz. Abone olarak yeni videolardan anında haberdar olabilirsiniz. :)

Total subscribers:
5 thousand

Total uploads:
65

Total upload views:
421.1 thousand