Sürpiz Kutu Modu
Uyumluluk: 1.8, 1.7.10, 1.7.2, 1.6.4 Yapımcı: Player In Distress

http://www.img2.9minecraft.net/Mods/Lucky-Block-Mod.jpg

Lucky Block Mod Hakkında

Lucky Block Modu oyuna sadece bir tane yeni block ekliyor. Ama bu block ile yüz farklı eşyaya sahip olma şansınınız var. Şanlı kutudan moblar, eşyalar veya hayvanlar çıkabilir. Kutunuza güveniyorsanız artık maden kazmanıza gerek yok kutudan ihtiyacınız olan eşyaları çıkarabilirsiniz.

Şanslı Kutu Modu Türkçe İnceleme Videosu

Lucky Block Tarifi

https://dl.dropboxusercontent.com/u/67491590/Minecraft%20Mods/Lucky%20Block/Images/crafting.PNG

Lucky Block Modu Resimleri

all%20items.png

fireworks.png

http://www.img2.9minecraft.net/Mods/Lucky-Block-Mod-4.jpg

http://www.img2.9minecraft.net/Mods/Lucky-Block-Mod-5.jpg

http://www.img2.9minecraft.net/Mods/Lucky-Block-Mod-6.jpg

Lucky Block Modu Nasıl Yüklenir?

Uyarı: Bu modun çalışması için MinecraftForge Modu yüklü olması gerekmektedir!
  1. İndirdiğiniz .zip dosyasını Minecraft’ın yüklü olduğu dizindeki “mods” klasörüne kopyalayın
  2. Minecraft genellikle ”%AppData%/Roaming/.minecraft/mods” dizininde yüklüdür.
  3. İyi oyunlar…

Lucky Block Modu İndir

Minecraft 1.6.4 için:

 Sürpiz Kutu Mod indir

Minecraft 1.7.2 için:

 Sürpiz Kutu Mod indir

Minecraft 1.7.10 için:

 Sürpiz Kutu Mod indir

Minecraft 1.8 için:

 Sürpiz Kutu Mod indir

Minecraft 1.8.9 için:

 Sürpiz Kutu Mod indir

Minecraft 1.9 için:

 Sürpiz Kutu Mod indir

Etiketler:
, , , , , , , , , ,

Eklenme:
16 Ekim 2013

Bu yazı tarafından yazıldı.

Minecraft fanı, harika bir madenci ve farmer.

Twitter'dan Takip Et

  1. ıo

    ben mods dosyasını pipix 3 ile yapıom

  2. yağız

    indirmiyo

  3. Admin,ben bloğu kırınca oyundan atıyor 🙁 ne yapabilirim

  4. Erencan kaçar

    Salih aynen bendede

  5. admin atıyor oyunda kırınca 1.6.4 te diyelerini bilmiyom bi yardım et

  6. kıvanç

    bende kırınca hep tuzak çıkıyo hiç güzel bişiy çıkmadı

  7. cevapçı

    çoOoOok güzel ellerinize sağlık

  8. arkadaşlar 1.7.2 de hiçbir sorun oradan indirirseniz oyundan atmaz iyi oyunlar 😀

  9. Berkay

    admin yükledim de nereye atcaz dosyayı. Yardımcı Olabilirmisin?

    • oğuzhan

      Minecraft Forge Yükle sonra

      İndirdiğiniz .zip dosyasını Minecraft’ın yüklü olduğu dizindeki “mods” klasörüne kopyalayın
      Minecraft genellikle ”%AppData%/Roaming/.minecraft/mods” dizininde yüklüdür.
      İyi oyunlar…

  10. melih

    iyide 1.7.2 için forge varmı ki ?

  11. sss

    kırınca oyundan atıyo
    yardımcı olurmusunuz

  12. ya ben indirdim attım mods dosayasına ama baktıgımda gözkmuo mod

  13. burak

    abi ya olmuyo crashed diyo

  14. ismet

    mod süper

  15. Ege

    mod güzel ellerine sağlık ban hep patlıom bloğu kırınca hep tuzak çıkıo ama güzel şeylerde çıkıo bob gibi 😀

  16. Yiğit

    .jar olarak indiriyo ben zıp olarak mods klasörüne atıyorum ama oyunda görünmüyo mod yardımcı olabilcek varmı ?

  17. ömer

    beyler olmuyo mod

  18. Görkem

    mod nasıl yapılıo

  19. bu mod uydurma ya çalışmıyo

  20. kamran

    ben mu modu 1 ay var indirmisim ve calisiyo bura yenimi geliyo

  21. kamran

    1.7.10 hic bir sorun yok guzel calisiyo mod ama burda indirmemisim

  22. kamran

    blok hep iyi bisey cikmasicin bloku 100 % iyi sans yapin 😀

  23. SlayerKingWT

    ÖNEMLİİİİİİİİİİ : OLM GÖREN GÖRDÜYSE VİDEONUN SONUNDA BATTLEHerobrine tarafından patlatıldı yazıo

  24. Aşkın

    müthiş bir mod olmuş admin Allah razı olsun hep böyle modlar paylaş hadi sağlıcakla kalın 🙂

  25. Kürşat

    admin peki bunun sanslı ve sansızı nasıl yapıcaz resımdekı gıbı yapınca sadece ortada oluyo +80 ile -80 olmuyo onları nasıl yapıcaz ??

  26. kemal

    abi süperr ellerinize sağlıkkkk 🙂 çok güzel oynamayı bilene 1.7.2 indrin 1.6.4 çalışmaz …. Bu arada tek başınıza değilde arkadaşınızla oynasanız daha ii olur neyse size başarılar..

  27. gizemli kişi

    çok güzelllllll

  28. Ulaş

    .zip dosyası demişsinizde burada jar dosyası atıyo bana ne yapmalıyım

  29. çok güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  30. ya bende mods die bi klasör yok nolur cevap ver admin nolr

  31. ahmet yiğit

    admin bende java exe çıkıyo hata veriyo 1.7.2. sürümünde bu mod nasıl yapcaz video ile anlatırmısın

  32. Efehan2542

    Arkadaşlar ben 1.6.4 te neden oyundan atığının nedenini buldum kesin lucky blocks modunda bazı 1.6.4 de olmayan itemler var bu itemlerin çıkma riski yüksek olacağı için çoğunlukla sizi oyundan atıyor.1.6.4 te olmayan eşyalara örnek:

    “Lucky Rose” adında bi item çıkma riski var bu itemin asıl ismi”Geilincik”oluyo bu da 1.6.4 te olmadığı nedeniyle sizi oyundan atıyor.12 yaşında keşfettim tanım videosunda böyle bişe çıkmıştı bu gelincik denen çiçekten çıkmıştı ama oyundan atmadı videoda çümkü adam 1.7.2 kullanıyo 😀

  33. Efehan2542

    Ben bi bot değilim haa bide hakkaten ellerine sağlık mod 1.7.2 ve üstü sürümlerde çalıştırınca bi harika 😀 (keşke başka şeyler de olsa”Creeper ordusu gibi LOL”)

  34. nasıl indireceğiz

  35. minecraft2015

    virüs var

  36. osman

    ben ne gerekiyorsa yükledim ama bende mods klasörü gözükmüyor onu nasıl yapacağım lütfen yardım

  37. iremir

    yükledim bilgisayara zarar verebilirdiyor bişey olur mu

  38. Buğrahan

    Admin lütfen yardım et Bu modu yüklemek istiyorm indir diyorm sonra bi sekme çıkıor orda indire basıyorm sonra altta bilgisayara zarar verebilr dio sakla diyorm olmuyor

  39. abi neden indirmiyor anlayamadım

  40. efe

    abi çok güzel olmuş ellerine sağlık

  41. abi kurma yardımı ya

  42. barış

    vallahi doğru çok güzel bu modu ben biliyorum

  43. barış

    harika bir mod

  44. benim bilgisayarım windows 8 ne yapmalıyım hem bende appdata yok

  45. UmutCan_Hp

    Abi bendede Crash Veriyor ?

  46. oyuncu

    ben kırıyorum hiçbirşey olmuyor

  47. Hüseyin

    Bu dosya Açılmıyo ne kadar uğraşsanda açılmıyo Ne yapacağım ?

  48. abi mods klasörüne attım forge 1.7.2 yi se.tim play a tıkladım önüme hiç bişey çıkmadı mojang yazısıda

  49. Çooookkkk güzeldir umarım daha yeni yüklüyorum

Bir yorum yaz



İnceleme Bekleyen Harita Sayısı: 251

Sohbet

Mineturk Youtube Kanalı

Error type: "Forbidden". Error message: "Daily Limit Exceeded. The quota will be reset at midnight Pacific Time (PT). You may monitor your quota usage and adjust limits in the API Console: https://console.developers.google.com/apis/api/youtube.googleapis.com/quotas?project=192939760626" Domain: "usageLimits". Reason: "dailyLimitExceeded".

Did you added your own Google API key? Look at the help.

Check in YouTube if the id UCrSQsYiwPnEaXM0Lz5OeCqg belongs to a channelid. Check the FAQ of the plugin or send error messages to support.