Smart Moving Modu
Uyumluluk: 1.8, 1.7.10, 1.7.2, 1.6.4, 1.6.2 Yapımcı: Divisor

.jpg

Smart Moving Mod Hakkında

Bu mod Minecraft’a faydalı ve yeni hareket özellikleri ekliyor. Modla birlikte artık hareketlerimiz çok gerçekçi oluyor mesela tek blokluk yerlerden sürünerek geçebilir, suya dalış yapabilir, Süpermen gibi uçabilirsiniz… 🙂 Parkur haritaları yapmak için de çok elverişli bir mod. Bu moda özel parkur haritaları hazırlayabilirsiniz.

Not: Modun çalışması için Player API yüklü olması gereklidir ve modun özelliğini kapatmak için F9’a basmanız yeterli.

Smart Moving Mod Resimleri

.png

.png

.png

.png

.png

Smart Moving Modu İnceleme Videosu

Smart Moving Mod Nasıl Yüklenir?

Uyarı: Bu modun çalışması için Minecraft Forge ve Player API yüklü olması gerekmektedir!
  1. Modu indirin,
  2. İndirdiğiniz .zip dosyasının içindeki .jar uzantılı olanları, Minecraft’ın yüklü olduğu dizindeki “mods” klasörüne kopyalayın (C:/Users/KULLANICI/AppData/Roaming/.minecraft/mods),
  3. Minecraft genellikle ”%AppData%/Roaming/.minecraft/mods” dizininde yüklüdür,
  4. Minecraft’ı başlatın. Smart Moving ile iyi oyunlar.

Smart Moving Mod İndir

Minecraft 1.8 için:

Smart Moving Modu indir

Minecraft 1.7.10 için:

Smart Moving Modu indir

Minecraft 1.7.2 için:

Smart Moving Modu indir

Minecraft 1.6.4 için:

Smart Moving Modu indir

Minecraft 1.6.2 için:

Smart Moving Modu indir

Etiketler:
, , , , , , , , , , , ,

Eklenme:
12 Mayıs 2015

Bu yazı tarafından yazıldı.

Minecraft harita senaristi ve yapımcısı Youtube: http://goo.gl/t9uXB5 E-mail: necatiay51@gmail.com

Twitter'dan Takip Et

  1. Yunus Emre Pekmezci

    Necati yapmışsın yine yapacağını güzel mod. 🙂

  2. Berkay Doğançay

    Böyle bir mod anca NCT’den çıkardı zaten 😀 devam NCT…

  3. Doğukan Ülker

    abicim ben tırmanma sürünme vb şeyler için kontrolü bulamıyorum ctrl ile olmuyo (1.7.2)

  4. Dembaba Hayranı

    beyler bütün modlara ve maplara bakıyorum ama Berkay Doğançay sende hep çıkıyon ha bu seferde Böyle bir mod anca NCT’den çıkardı zaten 😀 devam NCT… olm hep seni görüyom la SoftGamerTR Hayran Haritası vardın la hep bişey gelene mod yada mapa bakıyon aynı benim gibi 😀 😛 🙂

  5. Dembaba Hayranı

    beyler bütün modlara ve maplara bakıyorum ama Berkay Doğançay sende hep çıkıyon haolm hep seni görüyom la SoftGamerTR Hayran Haritası vardın la hep bişey gelene mod yada mapa bakıyon aynı benim gibi 😀

  6. Dembaba Hayranı

    beyler bütün modlara ve maplara bakıyorum ama Berkay Doğançay sende hep çıkıyon ha olm hep seni görüyom la SoftGamerTR Hayran Haritası vardın la hep bişey gelene mod yada mapa bakıyon aynı benim gibi 😀 😛 🙂

  7. Dembaba Hayranı

    Beşiktaşlı olanlar ?

  8. Dembaba Hayranı

    Beşiktaşlı olanlar ? 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 Dembaba Seni Seviyom 😀 😀 😀 😀 😀 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  9. ottoman boy

    Necati abi süpersin çok güzel bi mod bulmuşsun helal olsun. 😀

  10. NCT

    Modu ben bulmadım arkadaşlar, bir arkadaş yorumlarda istemişti. Eğer sizinde istediğiniz modlar var ise yazabilirsiniz. 🙂

  11. Yaa

    bunun sürümü 3.3.0 dan alçak olduğu için banan olmuo lütfen yükseğini bulabilirmisin

  12. abi ben bu modu 1.7.10 için indirdim 15.1 dosyalarını attım olmadı dıgerlerınıde denedım olmadı nolur bı yardım edın bu modu cok ıstıyorum

    • NCT

      İndirdiğin .zip dosyasının içindeki .jar uzantılı olanları mods klasörüne atmalısın ve Player API modunuda indir ve at yoksa çalışmaz.

  13. AKIN

    abi .jar uzantılı nasıl oluyo

    • akın şöyle oluyor bak şimdi rar a giriyosun ondakı .. olan dosya dışında bütün dosyaları masaüstüne atıyosun sonra mods klasörüne atıyosun iyi oyunlar…

  14. efsane eray

    yardımmm altta smart moving speed is %3834 yazıo nasıl düzelirr acil lütfenn !!!!!!!!!!!!!!!!!! adam çok hızlı

  15. Habip

    abi ben 1.8 için indirdim ve kurdum ancak oyunu açınca mojang yazısından sonra kapanıyor ne yapabilirim

  16. Misafir

    Smart Render ile Smart Moving aynı şey mi ?

  17. Herobrine2005

    Aynı şey değil.

  18. Necati Player APİ modunu ve Smart Moving modunu indirdim şimdi ne yapcam

  19. Hüseyin

    admin 1.5.2 için varmı ?

  20. oyuncu

    abi lütfen silah modu koy 1.8 için lütfen?!!!!!

  21. Mustafa

    Gravity gun mod istiyoruz

  22. faruk

    en son suya daldığı resmin TEXTURE PACKİNİ atarmisiniz

  23. oğz

    ya çok iyiya bu siteye bayılıyorum

  24. minecraft

    abi sürünme ve tırmanma nasıl oluyo

  25. abi muhteşem bi mod yapana helal yoruma yazanada

  26. apcm

    Adminim çok güzel mod ancak keşke modun yapımcısı oyuncuya dirsekler ve diz ekleseydi, aynı anda gözler ve ağız 😀 Evet Animated PLayer gibi ancak o modda bu hareketler yok. Acaba 2 sibir arada çalışır mı?

  27. gsmann

    lan ?!?!?!?! singlede crash veriyo neden

  28. minecraftcı

    ben ölünce skin görüntüsü yani steve in görüntüsü bozuluyo. Yardım 1.7.10

  29. Herobrine

    Herobrine mod ile çok güzel oluyor 😀

  30. Abi Nasıl İndiricez İndirdim Olmadı

  31. Abi İndirdim Olmadı 🙁

  32. Arda

    Abi 1.7.2 link çalışmıyor

  33. Arda

    Link Bozuk

  34. Engin

    beyler hold tuşu ney noolur söyleyin :'(

  35. CiqsEray

    Abi Çok Güzel Mod Eline Sağlık Ama Bende Crash Report Veriyor … Helpp

  36. Arda

    abi hold tusu hangisi ??

  37. nasıl kururuyor ya büssürü dosya gerekiyormuş anlatırmısınız videoyla

  38. olmuyo mods kılasörüne attım olmu yo lütfen cevapver

  39. bana bana

    Animation API olursa olurmu

  40. ege

    player api ne lan

  41. Oyuncu61

    eğer project superhuman veya unlımited mod kullanmıyosanız güzel bi mod ama kullanıyosanız tavsiye ettmem

  42. Halis

    Abi zip in içinde development diye klasör onu ne yapıcaz?

  43. Admin Bende crash report veriyo nedenini söylermisin

    • oğuzhan

      kardeş indirdiğin rar dosyasını aç 2 tane smart yzan şey var altındada notlar filan var o 2 jarlı smart adlı şeyi al mods klosörüne yapıştır player ID de indir açılır ama bende öle yaptım hareket olmuyo yüzmesi filan uçması var oluyor ama tırmanma olmuyorrrrr

  44. İsmail

    Selam günd

Bir yorum yaz





İnceleme Bekleyen Harita Sayısı: 8

Sohbet

Mineturk Youtube Kanalı

Recent Popular Info

About:
MineTurk.com sitesinin Youtube Kanalı'na hoş geldiniz. Bu kanalda mod tanıtımları, haritalar, küçük oyunlar ve daha fazlasını bulabilirsiniz. Abone olarak yeni videolardan anında haberdar olabilirsiniz. :)

Total subscribers:
5.3 thousand

Total uploads:
67

Total upload views:
450.2 thousand