Rei's Minimap Modu
Uyumluluk: 1.7.10, 1.7.2, 1.6.4, 1.5.2 Yapımcı: ReiFNSK

Rei’s Minimap Modu Nedir?

Bu mod ile ekranınızın bir köşesinde dünyanızın haritasını görebilirsiniz. Olmazsa olmaz modlardan biri, kesinlikle tavsiye ederim.

Rei’s Minimap Modunun Bazı Özellikleri

  • Hızlı çalışır,
  • Anlaşılır haritalar,
  • Haritada yapılar gözükür,
  • Yeraltı maden haritaları,
  • Hedef yolu çizebilme,
  • Tuş atama.

 

Rei’s Minimap Modu Resimleri

 

http://www.img.9minecraft.net/Mod1/Rei-Minimap-Mod-1.png http://www.img.9minecraft.net/Mod1/Rei-Minimap-Mod-2.png http://www.img.9minecraft.net/Mod1/Rei-Minimap-Mod-3.png http://www.img.9minecraft.net/Mod1/Rei-Minimap-Mod-4.png http://www.img.9minecraft.net/Mod1/Rei-Minimap-Mod-5.png http://www.img.9minecraft.net/Mod1/Rei-Minimap-Mod-6.png http://www.img.9minecraft.net/Mod1/Rei-Minimap-Mod-7.png

Rei’s Minimap Türkçe Kurulum Videosu

Rei’s Minimap Videosu

Rei’s Minimap Modunu Nasıl Yüklerim?

  1. ModLoader yükleyin,
  2. Minecraft’ınızın yüklü olduğu ana dizindeki “bin” klasörüne gidin (genellikle %AppData%.minecraftbin),
  3. Burada bulunan “minecraft.jar” doasyını WinRar ile açın,
  4. Eğer META-INF adında bir klasör varsa, silin,
  5. Rei’s Minimap Modu dosyalarını WinRar ile açtığınız “minecraft.jar” dosyasına kopyalayın,
  6. WinRar’ı kapatın,
  7. Oyunu oynayabilirsiniz, iyi oyunlar.

Rei’s Minimap Modunu İndir

Minecraft 1.7.10 için Rei’s Minimap Modu İndir Minecraft 1.7.2 için Rei’s Minimap Modu İndir Minecraft 1.6.4 için Rei’s Minimap Modu İndir Minecraft 1.6.2 için Rei’s Minimap Modu İndir Minecraft 1.6.1 için Rei’s Minimap Modu İndir Minecraft 1.5.2 için Rei’s Minimap Modu İndir Minecraft 1.5.1 için Rei’s Minimap Modu İndir Minecraft 1.5 için Rei’s Minimap Modu İndir Minecraft 1.4.7 için Rei’s Minimap Modu İndir

Etiketler:
, , , , , , , , , , , , , , ,

Eklenme:
15 Nisan 2013

Bu yazı tarafından yazıldı.

Minecraft fanı, harika bir madenci ve farmer.

Twitter'dan Takip Et

  1. minecraft açılmıyor modlar gitti :(((

    arkadaşlar minecraft açıyorum forgeyle neredeyse 20 modum var hepsi gitti açılmıyor yardım :(((

    • Yardımcı

      Kardeş o modların bazıları 1 araya geldiğinde çalışmıyordur bi dene bazılarını at

      hiç olmassa lib dosyasını değiştir eğer önceden değiştirdiysen bazı modlar forge ye uyumlu olmayabiliyor sen forge uyumlu modların versiyonun indir

  2. burda evimi nası işaretlicem

  3. Minecraft 1.7.10

    1.7.10 kullanıyorum, hiç bir yerde uygun bir minimap modu bulamadım. Siteniz harika bir sürü mod indirdim, teşekkürler; ama şu minimap büyük eksikliğim.. 1.7.10 a nasıl yükleyeceğim acaba?

  4. indirdim ve tarif edildiği gibi kurdum 1.7.2 olarak kullanıyorum ama işe yaramadı bir türlü forge kuramadım bundan mı kaynaklanıyor?

    • Rei's Minimap'i bir de şöyle kurabilirsiniz

      1- Minecraft Forge’u bu siteden indirin –> http://files.minecraftforge.net/ (İnstaler’ı seçeceksiniz indirirken)

      2- Sonra indirdiğiniz jar dosyasını açın. İndirirken zararlı dosya felan diyebilir ama herhangi bir zararını görmedim.

      3- İnstall Client’i seçip OK’a basın ve bitmesini bekleyin. Succesfuly Installed … yazısı çıkarsa kurulum başarılı geçti demek.

      4- Rei’s Minimap’i bu siteden indirin.

      5- WinRAR ile indirdiğiniz dosyaya sağ tıklayıp “Klasöre Çıkart” diyin.

      6- %AppData%\.minecraft dizinine “mods” adında klasör oluşturun. YAZILIŞLARINA DİKKAT EDİN HATALI YAZARSANIZ ÇALIŞMAZ “m” HARFİ KÜÇÜK OLACAK!

      7-Çıkarttığınız dosyayı mods klasörünün içine atın.

      8- Keyfinize bakın iyi oyunlar 🙂

      Ben bu yöntemle kurdum. Ve çalışıyor 🙂 🙂 🙂

      🙂

    • adını vermek istemeyen alara

      şimdi önce ordaki siteden forgeyi indir sonra onu masa üstüne at (atmasanda olur) aç ordaki ayarlar aynı kalsın devam et sonra o bişi yüklicek o bittikten sonra succefully gibi bi yazı yazcak sonra ok a bas Çalıştır yerine %appdata% yaz sonra .minecraft ta gir ilk başta olmalı.Ardından orda mods klasörü olması yoksa oluştur ve şunu yaz mods m küçük olcak unutma sonra indirdiğin modları o klasöre koy forge sürümüyle uyumlu olmalı yoksa olmas minecraftı aç profile yerine tıkla orda forge yazan bi profil adı olcak ona bas versiyon yerindende en alta in orda forgeli sürürmün duruyo ona bas oyunu aç ve iyi oyunlar

      karışık yazdım kusua bakma üşendim

  5. Tayfun

    çok güzel bir mod çok işime yaradı iyiki koymuşun admin

  6. Tuna Tosuner

    Merhaba admin abi. Ben Tuna. Sana bir sorum olacaktı. Ben 1.7.2 oynuyorum. Senin sitende 1.7.2 için mod loader yok. Ben başka bir siteden 1.7.2 için mod loader yükledim ama onu ne yapacağımızı bilmiyorum. İndirdim şu an o indirilenler kısmında. Ben Minecraft oyununu çok seviyorum ve oynamaktan hoşlanıyorum. Sitenden bir sürü mod indirdim, rahatlıkla oynadım. Onlar için teşekkürler ama bir türlü rei’s minimap modunu kuramadım. Lütfen Mod Loader dosyasını ne yaptığımızı falan, onları güncelleyip söyleyebilir misin? Şimdiden teşekkürler.

  7. efe

    hedef yol nasıl çiziliy
    o

  8. mehmet

    bnde bin die kılasör yok napmalıyım

  9. emre

    bin dosyasında bişi yok

  10. linke tıklıyom bozuk çıkıyo 🙁

  11. (Invalid Name)

    admin ben 1.7.10 için reis minimap yüklemeye çalışıyorum bu web sayfası kullanılmıyor diyo başka minecraft modları yükleyen sitelere baktım onlardada olmuyo ne yapmalıyım??

  12. altay

    bin yok napcam yaaaaaaa

  13. bende bin klasörü yokk napcammm

    • Ali

      Kardeşim bazen bin dosyası yok.Ama %appdata%,Roaming,.minecraft dosyasından versiyons kısmına gir .oradan hangi sürümü istiyorsan onun klasorunu aç (mesela “1.7.2 “)sonra oradaki minecraft.jar var onu winrarla açıp yapabilirsin bin dosyası olmayınca . 🙂

  14. cevap verin bnde bin yok

  15. berkay452

    admin 18.1 yada 1.8 koyarmısın

  16. Muhammed

    1.7.2 için nasıl mimi map yükleyeceğim ???

  17. İsmet

    Mapı kare değilde yuvarlak yapmak için hangi tuşa basıcaz bende c ye basınca waypoint ekliyor ben bulamadım map settingsi hangi tuş lütfen sölermisiniz

  18. muhammet tel

    Arkadaşlar 1.7.2 için modleader nerden bulabilirim

  19. 1.8 için yok mu? forgeyi yeni kurdum ve rei’s minimap lzm

  20. ali

    admin ben bir sürü mod indirdim ama nedense güzel bi tane minimap bulamadım güzel bir tane (minecraft hexxit)teki gibi bi tane minimap ile büyük bir map atsanız daha iyi olur yani çok istiyorum bu yüzden evimizden uzaklaşamıyorum işaretleme yapmak istiyorum lütfen güzel bir tane minimap bir de m harfine basınca açılan bir büyük map istiyorum

  21. Yunus Emre

    Teşekürler 🙂

  22. ErkanInce52

    çok güzel bir mod! 🙂

  23. Enes

    tavsiyem uchunutil modu player apı modu code chıckencore modu ve bspkrscore modu bu modları indirince kurup mods dosyasına koyun neden
    bütün modlarınız çalışır ozaman kasmaması için optifine HD modunu indirin ve kurun sonrada mods klasörüne koyun

  24. rrrrr

    bende minecraft.jar yok napıcam

  25. tuncay

    1.8 için minimap bulamıyorum. sizin elinizde var mı?

  26. mert

    hangi tuşla açılıyor acill yanıt !!!!

  27. Bugrahan

    oğlum bakalım bi 😀

  28. KardeşlerGamer

    Admin ben craftıng dead oynuyorum da bana bir mini map lazım.Ancak versiyon 2.4.4. eklersen gerçeten çok sevinirim

  29. Abi lütfen 1.8 ede yükleyim bn 1.8 kullanıyorum.

  30. samet

    beyler yardım edin lütfen 1.7.2 modları kullanıyorum diğer modlar düzgün çalışıyo ama bi minimap modu açılmıyo oyun crash vermiyor fakat modda çalışmıyor

  31. adını vermek istemeyen alara

    bişi sorucam ben işsaretliyorum ama sonra bulamıyorum bi süre sonra yazı ve ne kadar uzakta olduğum göükmüyor ve nasıl ışınlancam veeee hangi tuşun ne işe yaradığını söyleyin nolurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  32. Eren

    Çok teşekkür ederim, mod indirmek için en güvenli site burası 😀 Bütün modlarımı NBTExplorer’ı ve tüm üretim şekillerini buradan bakıyorum 🙂

Eren için cevap yaz