EvilCraft Modu
Uyumluluk: 1.8, 1.7.10, 1.7.2, 1.6.4 Yapımcı: kroeser

evilcraft-mod

EvilCraft Mod Hakkında

EvilCraft korku haritaları sevenlerin çok hoşuna gideceğini düşündüğüm bir mod. Mod oyuna birçok korkutucu şey ekliyor. Mesela bunlardan bazıları sizi sürekli takip edip sehirlemeye çalışan minik canavarlar ve kanlı şeyler diyebiliriz.

EvilCraft Mod İnceleme Videosu

EvilCraft Modu Eşyaları

Makineler Göster
Sıvılar Göster
Dünya Göster
Bloklar Göster
İtemler Göster
Varlıklar Göster
Büyücülük Göster
Diğer Göster

 

 

EvilCraft Mod Nasıl Yüklenir?

Uyarı: Bu modun çalışması için Minecraft Forge yüklü olması gerekmektedir!
  1. Modu indirin,
  2. İndirdiğiniz .zip dosyasını Minecraft’ın yüklü olduğu dizindeki “mods” klasörüne kopyalayın (C:/Users/KULLANICI/AppData/Roaming/.minecraft/mods),
  3. Minecraft genellikle ”%AppData%/Roaming/.minecraft/mods” dizininde yüklüdür,
  4. Minecraft’ı başlatın. EvilCraft Mod ile iyi oyunlar.

EvilCraft Mod İndir

Minecraft 1.6.4 için:

EvilCraft Modu indir

Minecraft 1.7.2 için:

EvilCraft Modu indir

Minecraft 1.7.10 için:

EvilCraft Modu indir

Minecraft 1.8 için:

EvilCraft Modu indir

Etiketler:
, , , , , , , , , ,

Eklenme:
19 Eylül 2015

Bu yazı tarafından yazıldı.

Minecraft fanı, harika bir madenci ve farmer.

Twitter'dan Takip Et

  1. aaaaaaaaaaaaaaa

    1. yorum

  2. DylanCorona

    ilk yorummmm

  3. KralProsu

    2.yorum zaa 😀

  4. video

    video birden gitti la

  5. Gereksiz Oda

    Güzel Bir Mod Olmuş Teşekkürler Mine Türk

  6. kaan

    Gayet güzel bir mod

  7. talha kaya

    jurassicraft mod gelirmi?

  8. asfaefsa

    Kaç aydır bir mod gelmedi :((

  9. yiğit

    Eminim devamı gelir

  10. ömür

    forge çalışmıyo bende ben ne yapcam 1.8.8 kullanıyom

  11. Ebrar

    Bana göre biraz tehlilkeli bir mod 😀 Zaten şu yeni gelen moblardan tırsıyorum çoğundan daha mob kaldıramam. 😀

  12. shamil abdinov

    beyler merhaba bende bir sorun var minecraft 1.8.8 de survival oynuyorum
    kordinatlar yok yalnizca P:E:C ler var beyler lutfen yardim ediiiinnnnn nolur’

  13. Selman aşkar

    Süper Mod

  14. MAQSUD

    DEADPOOLUN SKINI

  15. YARDIM ADMİN

    ADMİN MODU YÜKLEDİM AMA (FORGE MOD LOADER HAS FOUND A PROBLEM WİTH YOUR MİNECRAFT İNSTALLATİON THE MODS AND VERSİONS LİSTED BELOW COULD NOT BE FOUND) DİYO YARDIM LÜTFEN EN KISA SÜREDE

  16. Furkan

    çok iyi

  17. MERT

    ya ben buraya nasıl mod göndere bilirim lütfen cevap gelirse sevinirim

  18. canahmet

    ya olmadı çalışmadıki oyuna bişey oldu bi yazı çıktıı bide bu rar dan mı çalışak javadan mı ? mod

Bir yorum yaz





İnceleme Bekleyen Harita Sayısı: 8

Sohbet

Mineturk Youtube Kanalı

Recent Popular Info

About:
MineTurk.com sitesinin Youtube Kanalı'na hoş geldiniz. Bu kanalda mod tanıtımları, haritalar, küçük oyunlar ve daha fazlasını bulabilirsiniz. Abone olarak yeni videolardan anında haberdar olabilirsiniz. :)

Total subscribers:
5.3 thousand

Total uploads:
67

Total upload views:
450.2 thousand